Uzura prematură a pneurilor din faţă se datorează, în primul rând dereglării geometriei direcţiei. Pentru un număr cât mai mare de kilometri parcurşi roţile trebuie echilibrate periodic şi, în plus, efectuată permutarea roţiilor (la aproximativ 10 000 – 20 000 km); se mută roţile din spate în faţă şi invers. De asemenea, periodic se verifică obligatoriu presiunea în pneuri (cel puţin lunar) – la rece.
Dacă presiunea este prea mare, pneul se uzează pe creasta benzii de rulare. Dacă presiunea este prea mică, pneul se uzează pe margini (în zona talonului), se încălzeşte, se pot desface firele de cord, astfel pneul devine inutilizabil şi trebuie înlocuit.
Uzura locală sau neuniformă a unui pneu se produce la supraîncărcarea autovehiculului sau când tamburul de frână se ovalizează ori roţiile sunt neechilibrate. Uzura pe una din margini are loc datorită dereglării geometriei roţiilor. Încălzirea excesivă a pneurilor se produce la presiuni foarte mici sau la suprasarcină.
Circulaţieia frecventă cu viteză redusă nu duce la uzura prematură a pneurilor.
Autovehiculele cu tracțiunea pe puntea spate vor toci mai greu pneurile de pe puntea față, datorită forței de tracțiune care crează stres doar pe pneurile spate, nu și pe cele din față, dar nici acestea nu vor uza prematur pneurile, atât timp cât geometria este bine reglată și presiunea din pneuri este corectă.
Răpunsul corect este: A
Unul.
1 an
Intrebarile nu se repeta, nu o sa gasesti 2 intrebari cu aceleasi variante de raspuns.
Recomandam ca prima data sa se faca mediul de invatare si abia apoi cele 45 de chestionare, asa se invata cel mai eficient.
De ce sa îți creezi cont? Vei beneficia de toate funcțiile acestui site, cum ar fi:
Pentru a crea un cont nou ↓
Pentru a crea un cont nou cu facebook ↓
Login cu FacebookDacă ai deja un cont, conectează-te aici ↓
Lasă un comentariu