Mediu de învățare Categoria B (B, B1)

Categoria B (B, B1)
Ai parcurs 0% din mediul de învățare (0 întrebări din 1183)
Întrebarea 387 din 1183

Ce factor influenţează cel mai mult durata de serviciu a pneurilor?


A presiunea;
B temperatura mediului ambiant;
C starea tehnică a frânei.

Explicație întrebare (actualizată 2021)

Durata de viaţă a pneurilor depinde de o serie de factori precum sarcina, viteza, presiunea, deteriorările din trafic, etc. Astfel toate cele 3 variante de raspuns influenţează durata de serviciu a pneurilor. Dar în întrebare se cere indicarea facorului care influenţează cel mai mult durata de serviciu a pneurilor, iar durata de serviciu a pneurilor este influențată cel mai mult, dintre cele 3 variante, de presiunea din pneu, deoarece aceasta acționează permanent asupra acestuia.

Răspunsul corect este: A

Găsiți aici curs de mecanică auto --> Curs de mecanică auto
Te întrebi dacă avem întrebările de la examenul oficial ??? DA, vezi în acest VIDEO -->> Da, avem întrebările de la DRPCIV

4 Comentarii Lasă un comentariu

daniel Maxim
daniel Maxim 23.11.2020 04:54
Toți factorii influențează durata de serviciu a pneurilo. Dar intrebare este ce factor influențează cel mai mult. Adică presiune
Elena Bianca
Elena Bianca 03.11.2020 17:58
Am dat azi sala mică ,testul acela la școală , 23 de puncte datorita vouă, am șanse mari și la sala mare ,un site de nota 10 !!
Admin DRPCIV
Admin DRPCIV 03.11.2020 18:08

Ne bucuram ca putem sa va ajutam.


Flanker Maverick
Flanker Maverick 12.06.2019 20:52
Presiunea e pe planul 1 (in afara de pana)? Daca as spune ca sistemul de franare permite franarea doar cu o roata, intrucat din diverse motive nu mai functioneaza actionarea franei pe celelalte 3 roti (infundarea conductelor, griparea elementelor mobile din etrier, tambur)? Alt caz mai este acela in care pistonul etrierului ori sabotii tamburului s-au corodat si au ramas intepenti, mentinand in permanenta roata respectiva cu o anumita cantitate de frana. Incalzirea cauciucului, respectiv forta de frecare ce "mananca" din material tot timpul, vor avea un impact mult mai intens asupra uzurii cauciucului, decat o presiune prea mare in el! Nu vorbim de cazul ideal, ca nu suntem roboti la gandire, ci de cazurile in care pot aparea astfel de fenomenem(nu este statistic imposibil) chiar si in timpul unui drum lung! Roata respectiva devine "slick" chiar si intr-o suta de kilometrii daca insisti!

Lasă un comentariu

© 2020 All rights reserved.

Îți recomandăm să îți creezi un cont! Este gratuit!

De ce sa îți creezi cont? Vei beneficia de toate funcțiile acestui site, cum ar fi:

Pentru a crea un cont nou ↓

Pentru a crea un cont nou cu facebook ↓

Login cu Facebook

Dacă ai deja un cont, conectează-te aici ↓