Materialele disponibile pe Școala Rutieră (texte, imagini, animații 3D, videoclipuri, fișiere audio) sunt protejate de legislația privind drepturile de autor și sunt puse la dispoziția utilizatorilor pentru învățare și pregătire personală.
Distribuirea acestora către alte persoane, pentru studiu, sau partajarea în scop educațional personal sunt permise. Totuși, utilizarea acestor materiale în alte scopuri, precum publicarea pe alte platforme, reproducerea totală sau parțială, modificarea în scopul pierderii urmei operei originale, utilizarea comercială și altele asemenea, fără acordul scris al autorilor, este interzisă și atrage răspundere legală.
Pentru folosirea acestor materiale în alt scop decât cel educațional personal vă rugăm să ne contactați pentru obținerea permisiunii.
În cazul constatării unei încălcări, ne rezervăm dreptul de a lua măsuri legale pentru protejarea proprietății intelectuale (acțiuni în instanță, cereri de despăgubire și/sau alte măsuri judiciare).
Neeliberarea completă a frânei de staționare (frâna de mână) face ca mașina să meargă înfrânat având nevoie de mai multă putere de tracțiune și determină un consum suplimentar de carburant. De asemenea, determina încălzirea excesivă a butucilor roților din spate din cauza frecării continue a elementelor de frână. Neeliberarea completă a frânei de staționare nu produce zgomote în zona manetei frânei de mană, dar poate produce zgomote în zona roților din spate, de regulă, zgomote metalice ascuțite.
Răspunsul corect este: B și C
Lasă un comentariu