Mediu de învățare Categoria B (B, B1)

Categoria B (B, B1)
Ai parcurs 0% din mediul de învățare (0 întrebări din 1183)
Întrebarea 769 din 1183

Uzura prematură a pneurilor din faţă se datorează, în primul rând:


A dereglării geometriei direcţiei;
B circulaţiei frecvente cu viteză redusă;
C fenomenul este specific autovehiculelor care au tracţiunea pe puntea din spate.

Explicație întrebare (actualizată 2020)

Pentru varianta  A 

Uzura prematură a pneurilor din faţă se datorează, în primul rând dereglării geometriei direcţiei. Pentru un număr cât mai mare de kilometri parcurşi roţile trebuie echilibrate periodic şi, în plus, efectuată permutarea roţiilor (la aproximativ 10 000 – 20 000 km); se mută roţile din spate în faţă şi invers. De asemenea, periodic se verifică obligatoriu presiunea în pneuri (cel puţin lunar) – la rece.

Dacă presiunea este prea mare, pneul se uzează pe creasta benzii de rulare. Dacă presiunea este prea mică, pneul se uzează pe margini (în zona talonului), se încălzeşte, se pot desface firele de cord, astfel pneul devine inutilizabil şi trebuie înlocuit.

Uzura locală sau neuniformă a unui pneu se produce la supraîncărcarea autovehiculului sau când tamburul de frână se ovalizează ori roţiile sunt neechilibrate. Uzura pe una din margini are loc datorită dereglării geometriei roţiilor. Încălzirea excesivă a pneurilor se produce la presiuni foarte mici sau la suprasarcină.


Pentru varianta  B 

Circulaţieia frecventă cu viteză redusă nu duce la uzura prematură a pneurilor.


Pentru varianta  C 

Autovehiculele cu tracțiunea pe puntea spate (mai exact cu propulsie pe puntea spate, deoarece roțile din spate împing autovehiculul, nu îl trag) vor toci mai greu pneurile de pe puntea față, datorită forței de propulsie care crează stres doar pe pneurile spate, nu și pe cele din față, dar nici acestea nu vor uza prematur pneurile, atât timp cât geometria este bine reglată și presiunea din pneuri este corectă. 


Răpunsul corect este: A

Găsiți aici curs de conducere ecologică --> Curs de conducere ecologică
Găsiți aici curs de mecanică auto --> Curs de mecanică auto
Te întrebi dacă avem întrebările de la examenul oficial ??? DA, vezi în acest VIDEO -->> Da, avem întrebările de la DRPCIV

4 Comentarii Lasă un comentariu

Gabriel Purdel
Gabriel Purdel 04.05.2020 15:03
Am făcut cont și îmi arata procentu din mediu de învățare și fac câte o 100 de întrebări dai după ce es și întru iaras întrebările din astea 100 mile mai da încă o data cum e posibil
Admin Școala Rutieră
Admin Școala Rutieră 21.05.2020 12:41

După ce îți faci cont trebuie sa îl si activezi ca sa te poți autentifica in cont. Doar cand ești autentificat in cont îți va memora parcursul. Pentru înregistrare, se parcurg pași din acest video, vezi video aici - Scoala Rutiera Cont


Elena Alexandra
Elena Alexandra 11.07.2018 18:05
Ce inseamba derwglarea geometriei directiei?
Bogdan Tulbureala
Bogdan Tulbureala 02.08.2018 14:02

"În momentul când observați că mașina dvs. nu mai merge drept dacă lăsați volanul liber este foarte probabil să fie afectată geometria sistemului de direcție. În acel moment este recomandat să ajungeți la un atelier specilizat pentru a remedia problema cât mai repede posibil. Uzura asupra componentelor trenului de rulare, dar mai ales asupra anvelopelor este foarte mare.
Când este bine să verifici geometria?
În primul rând aceste lucru este recomandat în momentul în care mașina nu mai rulează drept fără ajustări din volan. Indicii pot să ofere și anvelopele care nu sunt uzate uniform. De asemenea, dacă efectuați reparații majore la trenul de rulare sau după un accident este recomandat să ajungeți la un service specializat pentru verificări." sursa google + site : http://blog.autovit.ro

Lasă un comentariu

© 2020 All rights reserved.

Îți recomandăm să îți creezi un cont! Este gratuit!

De ce sa îți creezi cont? Vei beneficia de toate funcțiile acestui site, cum ar fi:

Pentru a crea un cont nou ↓

Pentru a crea un cont nou cu facebook ↓

Login cu Facebook

Dacă ai deja un cont, conectează-te aici ↓