Materialele disponibile pe Școala Rutieră (texte, imagini, animații 3D, videoclipuri, fișiere audio) sunt protejate de legislația privind drepturile de autor și sunt puse la dispoziția utilizatorilor pentru învățare și pregătire personală.
Distribuirea acestora către alte persoane, pentru studiu, sau partajarea în scop educațional personal sunt permise. Totuși, utilizarea acestor materiale în alte scopuri, precum publicarea pe alte platforme, reproducerea totală sau parțială, modificarea în scopul pierderii urmei operei originale, utilizarea comercială și altele asemenea, fără acordul scris al autorilor, este interzisă și atrage răspundere legală.
Pentru folosirea acestor materiale în alt scop decât cel educațional personal vă rugăm să ne contactați pentru obținerea permisiunii.
În cazul constatării unei încălcări, ne rezervăm dreptul de a lua măsuri legale pentru protejarea proprietății intelectuale (acțiuni în instanță, cereri de despăgubire și/sau alte măsuri judiciare).
Dacă la acţionarea pedalei de frână efortul depus este mai mare ca de obicei, este posibil ca cilindrii receptori sau pistoanele sistemului de frânare sa fie gripate (blocate în cursul funcționării).
Ruperea cablului frânei de staţionare nu are ca efect efortul mai mare depus la acţionarea pedalei de frână, acestea fiind sisteme de frânare diferite, iar defectarea unuia dintre ele nu duce și la defectarea celuilalt.
Lipsa lichidului din instalaţia de frânare duce la un efort scăzut la acţionarea pedalei de frână, sau poate duce chiar la funcționarea în gol a pedalei de frână.
Răspunsul corect este: A
Lasă un comentariu