Materialele disponibile pe Școala Rutieră (texte, imagini, animații 3D, videoclipuri, fișiere audio) sunt protejate de legislația privind drepturile de autor și sunt puse la dispoziția utilizatorilor pentru învățare și pregătire personală.
Distribuirea acestora către alte persoane, pentru studiu, sau partajarea în scop educațional personal sunt permise. Totuși, utilizarea acestor materiale în alte scopuri, precum publicarea pe alte platforme, reproducerea totală sau parțială, modificarea în scopul pierderii urmei operei originale, utilizarea comercială și altele asemenea, fără acordul scris al autorilor, este interzisă și atrage răspundere legală.
Pentru folosirea acestor materiale în alt scop decât cel educațional personal vă rugăm să ne contactați pentru obținerea permisiunii.
În cazul constatării unei încălcări, ne rezervăm dreptul de a lua măsuri legale pentru protejarea proprietății intelectuale (acțiuni în instanță, cereri de despăgubire și/sau alte măsuri judiciare).
Dacă jocul între saboți și tamburi este insuficient, sau mult mai mic decât în mod normal, saboții au nevoie de o distanță foarte scurtă pe care să o parcurgă până să apese pe tamburi la acționarea pedalei de frână. Prin urmare, cursa liberă a pedalei de frână, mai mică decât cea obișnuită, indică un joc insuficient între saboți (sau plăcuțe) și tamburi (sau discuri).
Dacă pedala de frână ar fi blocată, saboții ar presa permanent pe tamburi și s-ar merge cu frâna blocată/acționată. Prin urmare, roțile se vor bloca, sau acestea se vor roti greoi, dar ar duce supraîncălzirea frânelor.
În cazul în care s-ar pierde lichid din instalație, ar rămâne o cantitate mai mică de compresat la apăsarea pedalei, ceea ce ar permite o cursă mai lungă a pedalei de frână. Prin urmare, cursa pedalei ar fi mai lungă decât în mod obișnuit.
Răspunsul corect este: B
Lasă un comentariu