Anvelopele rotilor directoare se uzeaza excesiv pe partea interioara a benzii de rulare, daca divergenta acestora este marita. Raspunsul corect este A.
Alexandra - Citeste cursul de mecanica si apoi poti sa repeti intrebarile despre mecanica din mediul de invatare pe categorii
Găsiți aici curs de mecanică auto --> Curs de mecanică auto
Unghiul de convergență a roților se referă la cel care se alcătuiește cu ajutorul diferenței distanței din partea anterioară și cea posterioară a două roți aflate pe aceeași osie. Acest factor se poate identifica privind vehiculul de sus, iar funcționalitatea sa este importantă în ansamblul mecanic al mașinii. El poate influența, în mod direct, reacția autoturismului la viraje, având un efect concret asupra modului în care acesta se comportă în astfel de condiții.
Unghiul poate fi pozitiv sau negativ, în funcție de poziția și așezarea roților:
Pozitiv – atunci când părțile anterioare ale anvelopelor se află în proximitate, fiind mai apropiate. Acest lucru poate genera diverse fenomene, precum cel al uzării din exterior către interior în ceea ce privește banda de rulare (în situația în care unghiul pozitiv este prea mare);
Negativ (numit și unghi de divergență) – atunci când părțile posterioare sunt mai aproape una de cealaltă, provocând o posibilă supravirare în curbe. În sens invers față de cel pozitiv, în cazul în care unghiul negativ este prea mare, gradul de uzură va evolua progresiv, dinspre interior spre exterior. În situația aceasta, se poate spune că mașina ta are roți divergente.
De ce sa îți creezi cont? Vei beneficia de toate funcțiile acestui site, cum ar fi:
Pentru a crea un cont nou pe baza unei adrese de email ↓
Pentru a te autentifica cu Facebook ↓
Autentifică-te cu FacebookAi deja cont creat? Autentifică-te aici! ↓